مزایای پالت پلاستیکی 100 * 120

مزایای پالت پلاستیکی 100 * 120 که به عنوان یکی از رایج ترین پالت های موجود در بازار شناخته می شود، بر کسی پوشیده نیست. این سازه مسطح و پر کاربرد امروزه در بسیاری از کارخانجات و مجموعه های تولیدی و کارگاهی نقش ویژه ای در انبارداری و ذخیره سازی و همچنین حمل و نقل مواد و کالا دارد. در دنیای صنعت جایگزینی پالت پلاستیکی به جای پالت های چوبی و فلزی، سبب شده مزایای فراوانی برای استفاده کنندگان آن داشته باشد. از این رو در این مقاله به مزایای پالت پلاستیکی 100 * 120 که اندازه استاندارد و رایج این محصول می باشد، می پردازیم.

مزایای پالت پلاستیکی 100 * 120

پالت 100 * 120

پالت 100 * 120، با ارتفاع 15 سانتیمتر در گروه صنعتی پارس پالت با بهترین متریال درجه یک پلیمری و به روش تزریقی تولید شده و در سراسر کشور و همچنین به صورت صادراتی با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می گردد. این محصول پلاستیکی با دارا بودن ویژگی ها و مزایای زیر سبب تمایز بین سایر پالت های چوبی و فلزی نیز شده است. در ادامه این مزایای پالت 100* 120 را با هم بررسی می کنیم.
وزن سبک
پالت 100* 120 به دلیل متریال پلیمری، دارای وزن سبکی نسبت به پالت چوبی و فلزی می باشد. البته این وزن سبک، مانعی برای دوام و مقاومت بالای این محصول نشده و کیفیت آن بر اساس وزن سنجیده نمی شود. در واقع وزن پالت بر میزان تحمل بار مختلف پالت های متفاوت، اثرگذار است.
قابلیت بازیافت
یکی از ویژگی های خوب پالت های پلاستیکی، بازیافت پذیری مواد پلیمری است. بدین صورت که در صورت شکستگی و عدم استفاده پالت، می تواند مجدد آن را بازیافت و استفاده نمود. این ویژگی پالت پلاستیکی، آن را دوستدار محیط زیست کرده و کاهش زباله های جامد را شامل می شود.
سهولت شستشو
پالت های پلاستیکی به دلیل ساختاری که در طراحی آن ها به کار رفته، به خوبی قابلیت شستشو و ضد عفونی را دارند و بهترین گزینه برای استفاده در انبارداری و حمل و نقل مواد غذایی و دارویی و بهداشتی نیز می باشند.
مقاومت بالا
دوام و مقاومت پالت پلاستیکی به دلیل کیفیتی که در ساختار آن به کار رفته، بالا می باشد. این نوع پالت در برابر ضربه و فشار و هر گونه مواد شیمیایی، مقاومت خود را حفظ کرده و میزان تحمل بار بالایی نیز دارد.
در ادامه به ویژگی های انواع پالت پلاستیکی 100*120 تولید شرکت پارس پالت می پردازیم.

پالت 100 * 120

پالت 100* 120 سطح صاف

یکی از جدید ترین پالت های پلاستیکی پارس پالت، پالت 100*120 سطح صاف بوده که به صورت بسته می باشد و به عنوان پالت بهداشتی مورد استفاده بسیاری از صنایع قرار می گیرد. این نوع پالت 9 پایه جدا از هم در ساختار خود دارد که قابلیت جابجایی آن هم با ماشین لیفتراک و هم جک پالت دستی فراهم شده است. پالت پلاستیکی 100* 120 با کد 101 در سایت مشخص است؛ که میزان تحمل بار ثابت آن 4 تن و به صورت متحرک تا 1 تن است. نکته ای که در مورد این پالت پلاستیکی مطرح است، در زمان جابجایی بار بهتر است کالا با نایلون شیرینگ به پالت بسته است تا امکان سر خوردن آن در زمان حرکت کاهش پیدا کند.

پالت 100* 120 سطح صاف

پالت 100* 120 مشبک

پالت 100*120 مشبک، کد 102 پارس پالت، یکی از پر فروش ترین پالت های این مجموعه است که با کیفیت درجه یک به فروش می رسد. این پالت پلاستیکی طرفدار زیادی در کشورهای عراقی دارد و بسیار از مشتریان عراقی سفارش این کار را نیز دارند. پالت 100*120 مشبک، با وزن 16 کیلویی، دارای تحمل وزن بار ثابت تا 5 تن و همچنین در حالت جابجایی تا 2 تن نیز می باشد. این پالت رانردار، از چهار طرف ورودی دارد و هم توسط جک پالت دستی و هم لیفتراک، قابلیت جابجایی آن میسر می باشد. سطح مشبک پالت کد 102، سبب ایجاد گردش هوا در میان محصولات و کالاهایی که بر روی آن چیدمان می شوند، گشته و گزینه مناسبی برای مواد غذایی و دارویی محسوب می شود. تعداد جایگیری پالت کد 102 در تریلی تا 600 عدد می باشد که مشتریان با توجه به این تعداد، خرید عمده می کنند.

پالت 100* 120 مشبک

پالت 100* 120 سبک

کم قیمت ترین پالت 100*120 پارس پالت، که وزن سبکی داشته و به صورت مشبک طراحی شده، پالت کد 104 می باشد. این پالت پلاستیکی علیرغم وزن سبک حدود 7 کیلوگرمی خود، تا یک تن تحمل بار ثابت را داشته و می تواند گزینه مناسبی برای فروشگاه ها و انبار های کوچک باشد. بسیاری از مشتریان این کد پالت، صاحبان فروشگاه ها و مغازه هایی هستند که به دلیل رعایت بهداشت ناچار به استفاده از پالت در زیر بار مواد غذایی مانند کیسه برنج، کیسه حبوبات و…بوده و قیمت به صرفه آن می تواند انتخاب عالی برای آن ها باشد. زیرا هم تحمل بار خوبی دارد و هم قیمت آن مقرون به صرفه است. البته باید در نظر داشت چنانچه این پالت همراه با بار، توسط جک پالت یا لیفتراک جابجا شود، حدودا 400 کیلوگرم را تحمل می کند و فشار بیشتر بر روی آن، سبب شکم انداختن پالت و یا ترک خوردگی و شکستگی آن نیز می شود.
پالت 100*120 مشبک کد 104، همچنین برای بارهای صادراتی اگر تا زیر 400 کیلوگرم نیز باشند مناسب است زیرا قیمت آن می تواند در کاهش هزینه های مجموعه های صادراتی مناسب باشد. چون پالت های صادراتی یکبار ارسال می شوند و در واقع یکبار مصرف هستند. لازم به ذکر است که به پالت پلاستیکی کد 104، پالت توهم خور یا تخم مرغی نیز گفته می شود.

پالت 100* 120 سبکمشبک

قیمت پالت پلاستیکی 100 * 120

قیمت پالت پلاستیکی 100*120 تولید شده در پارس پالت، برای مشتریان داخلی و خارج از کشور به قیمت عمده به فروش می رسد. از عوامل موثر بر قیمت پالت پلاستیکی 100*120 می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مواد اولیه:
نوع مواد: پالت‌های پلاستیکی از مواد اولیه مختلفی مانند پلی اتیلن (HDPE)، پلی پروپیلن (PP) و پلی اتیلن ترفتالات (PET) ساخته می‌شوند. هر کدام از این مواد دارای ویژگی‌ها و قیمت مخصوص به خود هستند. به طور کلی، HDPE و PP رایج‌ترین مواد مورد استفاده در تولید پالت پلاستیکی هستند و قیمت آنها نسبت به PET پایین‌تر است.
کیفیت مواد: کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید پالت پلاستیکی نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. از مواد اولیه نو و باکیفیت برای تولید پالت‌های با استحکام و طول عمر بیشتر استفاده می‌شود که قیمت بالاتری نیز دارند.
مواد بازیافتی: استفاده از مواد بازیافتی در تولید پالت پلاستیکی می‌تواند قیمت آن را به طور قابل توجهی کاهش دهد. با این حال، کیفیت پالت‌های ساخته شده از مواد بازیافتی ممکن است به اندازه پالت‌های ساخته شده از مواد نو نباشد.
طراحی و ساختار:
نوع پالت: همان طور که گفتیم پالت‌های پلاستیکی در انواع مختلفی مانند پالت‌های صاف، مشبک و … تولید می‌شوند. هر کدام از این نوع پالت‌ها برای کاربردهای خاصی طراحی شده‌اند و قیمت آنها نیز متفاوت است.
ظرفیت بار: پالت‌های پلاستیکی با ظرفیت بار بیشتر، از مواد اولیه ضخیم‌تر و مقاوم‌تر ساخته می‌شوند و به همین دلیل قیمت بالاتری دارند.
برند و تولیدکننده:
برند: برندهای معتبر و شناخته شده در تولید پالت پلاستیکی از مواد اولیه باکیفیت و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کنند. به همین دلیل، پالت‌های این برندها قیمت بالاتری نسبت به پالت‌های برندهای ناشناخته دارند. بهترین کیفیت پالت پلاستیکی 100*120 را می توانید از پارس پالت تهیه نمائید.
شرایط بازار:
عرضه و تقاضا: قانون عرضه و تقاضا در قیمت پالت پلاستیکی نیز مانند سایر کالاها حاکم است. اگر تقاضا برای پالت پلاستیکی زیاد باشد و عرضه کم، قیمت‌ها افزایش می‌یابد.
نوسانات قیمت مواد اولیه: قیمت مواد اولیه مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن می‌تواند به طور قابل توجهی نوسان داشته باشد. این نوسانات قیمتی بر قیمت پالت پلاستیکی نیز تاثیر می‌گذارد.

قیمت پالت پلاستیکی 100 * 120

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× کارشناس فروش غفاری