پالت پلاستیکی 120 در 80

پالت پلاستیکی 120 در 80 یک نوع پالت با استاندارد تعریف شده در سطح جهان می باشد که به عنوان پالت یورو شناخته می شود و در دو وزن در شرکت پارس پالت تولید شده که به طورکلی اطلاعات لازم را در این مقاله ذکر خواهیم کرد:

پالت پلاستیکی 120 در 80

پالت پلاستیکی 80 * 120  با ارتفاع 15 سانتی متر در دو نوع و مدل طراحی می شود.(سطح صاف و مشبک ) تا صنایع بنا بر ویژگی های کالای مورد نظر پالت مورد نیاز خود را تهیه کنند.
شرکت پارس پالت به عنوان تولید کننده انواع پالت پلاستیکی، ابعاد مختلف را تولید می کند تا شما مشتریان عزیز بنا بر کاربرد و فضایی که در اختیار دارید و همچنین در نظر گرفتن حجم کالا های خود، مناسب ترین پالت پلاستیکی با قیمت مقرون به صرفه را خریداری نمایید.

پالت پلاستیکی 80 در 120 سطح صاف

پالت پلاستیکی سطح صاف در شرکت پارس پالت با کد201 به فروش می رسد که وزن این پالت 10کیلوگرم است و میزان تحمل وزن ثابت 2200کیلوگرم و در حالت متحرک 900کیلوگرم می باشد.
شاید برای شما این سوال پیش بیاید پالت سطح صاف 80 در120 برای چه کسب وکار ها و یا حمل چه کالاهای مناسب است؟
پالت سطح صاف برای کالاهای حساس که نیاز به رعایت بهداشت دارند مناسب اند زیرا به راحتی شستشو و ضدعفونی می شوند و همچنین مانع ورود گرد و غبار و تجمع حشرات شده و بو و باکتری را به خود جذب نمی کنند.

 

پالت پلاستیکی 120 در 80 پالت پلاستیکی 120 * 80

پالت پلاستیکی 80 در 120 سطح مشبک

پالت مشبک و شیاردار با کد 202 در شرکت پارس پالت تولید می شود که وزن این پالت 12.5کیلوگرم است و میزان تحمل وزن بار ثابت آن 4تن و در حالت متحرک 1تن می باشد.
پالت مشبک به دلیل شیار های که دارد مانع از تجمع رطوبت می شود و همچنین برای محصولاتی که نیاز به چرخش هوا دارند مناسب اند. محصولاتی نظیر برنج و مواد غذایی وتره بار ها.

پالت پلاستیکی 80 در 120 سطح مشبک

استفاده از پالت های پلاستیکی یک راه حل جهانی برای طیف گسترده ای از کسب وکار هایی است که نیاز به جابجایی و ذخیره سازی کالا دارند. این محصول سرعت حمل و نقل را نیز افزایش می دهد و چنین کارایی در صنعت نقش اساسی را ایفا می کند. زیرا هدف تمامی کسب و کار از تولید هر محصول رفع نیاز جامعه و صنایع می باشد. کاربرد این محصول بهینه برای صنایع غذایی، داروسازی، تجارت خرده فروشی و تامین مواد اولیه می باشد. لازم به ذکر است ویژگی‌های بارهای قفسه‌ای، دینامیکی و استاتیکی متناسب با تحمل بار پالت پلاستیکی، با آزمایش با استفاده از توزیع بار تعیین می‌شوند.

 

 پالت پلاستیکی 80 در 120 سطح مشبک

مزایای پالت های پلاستیکی پارس پالت

  • استحکام و دوام:

پالت های پلاستیکی از پلیمرهای با کیفیت بالا و استحکام فوق العاده ای تولید می شوند که این امر موجب می شود تا پالت ها کارایی و خدمات مفید را ارائه دهند و در برابر خوردگی، پوسیدگی و شکستگی مقاوم باقی بمانند.
منظور از دوام پالت این است که آن ها می توانند بارهای سنگین را در دراز مدت تحمل کند اما چنانچه که در مقاله های قبلی اشاره کردیم باید بارها را متناسب با میزان تحمل پالت قرار دهید در صورت استفاده درست از پالت ها مدت طولانی می توانید از آن ها استفاده کنید و آن ها را به گزینه ای ایده آل برای عملیات لجستیک در انبارخود تبدیل کنید.

 

Export plastic pallet

  • بهداشتی و ایمن:

برخلاف پالت های چوبی، پالت های پلاستیکی رطوبت، باکتری یا بو را جذب نمی کنند و استانداردهای بهداشتی و ایمنی بالایی را برای نگهداری مواد غذایی، لوازم پزشکی و سایر کالاهای حساس فراهم می کنند. علت رایج شدن استفاده پالت های پلاستیکی در سطح جهان بهداشتی بودن این محصول می باشد.

  • سهولت در استفاده:

محصولات ما برای استفاده آسان و راحت هستند. پالت‌های پلاستیکی سبک وزن هستند و جابه‌جایی توسط آن‌ها آسان‌تر می‌شود و احتمال آسیب‌دیدگی را در هنگام حمل و نقل کاهش می‌دهد. به لطف سطح یکنواخت و صاف پالت پلاستیکی، موجب راحتی در تمیزی و رعایت بهداشت شده و نیازی به مراقبت اضافی ندارند.

 

پالت های پلاستیکی پارس پالت

  • پایداری محیطی:

ما به پایداری محیط زیست متعهد هستیم، به همین دلیل است که پالت های پلاستیکی ما ( در صورت در خواست مشتری ) با در نظر گرفتن بازیافت و بازیابی مواد تولید می شوند و به عنوان پالت های درجه 2 در بازار به فروش می رسند. این نه تنها تأثیر منفی بر محیط زیست را کاهش می دهد، بلکه هزینه های لجستیک انبار را در دراز مدت کاهش می دهد.
اما به طور کلی استفاده از مواد مرغوب درجه یک در راستای کار و تولید پالت های پلاستیکی ما قرار دارد.

زمینه های کاربردی پالت پلاستیکی

فرآوری مواد غذایی: پالت های پلاستیکی جزء محصولات ایده آل برای نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی از جمله کالاهای تازه، نوشیدنی ها و کالاهای منجمد هستند. با نگاهی به تاریخچه پالت ها متوجه می شوید که علت اصلی تولید پالت به دلیل کارایی و ماندگاری که نسبت به همتاهای خود و همچنین بهداشتی بودن و سبک وزن بودن پالت ها می باشد که سبب سهولت در جابجایی می شود.

پالت های پلاستیکی پارس پالت

صنعت پزشکی: ذخیره سازی ایمن و بهداشتی لوازم و تجهیزات پزشکی را فراهم می کند و خطر آلودگی یا آسیب را به حداقل می رساند.
تولید صنعتی: پالت های پلاستیکی برای نگهداری و حمل و نقل انواع محصولات از جمله قطعات خودرو، لوازم الکترونیکی و مصالح ساختمانی عالی هستند.
تجارت خرده فروشی: در فروشگاه ها و زنجیره های خرده فروشی برای سازماندهی انبارها و نمایش کالاها در قفسه ها استفاده می شود.

سخن آخر

هدف ما فقط فروش یک محصول به شما نیست، بلکه ارائه راه حلی است که لجستیک انبار شما را بهینه می کند، کارایی کسب و کار شما را افزایش می دهد و استانداردهای بالای کیفیت و ایمنی را رعایت می کند. اگر اکنون انتخاب درستی داشته باشید می توانید آینده روشنی برای کسب و کار خود با استفاده از بهترین تجهیزات صنعتی به ارمغان آورید.
مشاورین ما در پارس پالت همواره پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز در زمینه درخواست و سفارش انواع پالت پلاستیکی متناسب با کاربرد مدنظر شما خواهند بود.

پالت های پلاستیکی پارس پالت

منبع: fa.wikipedia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× کارشناس فروش غفاری