پالت پلاستیکی 110 * 130

پالت پلاستیکی 110 * 130 به عنوان پالت پتروشیمی در دو وزن 14 کیلویی و 18.5 کیلویی توسط شرکت پارس پالت در بازار عرضه می شود. نکته مهمی که در مورد این پالت ها وجود دارد، پالت پلاستیکی 130 در 110 به عنوان کارکرده در حد نو در این مجموعه به فروش می رسد.

 

پالت پلاستیکی 110 * 130

این پالت ها زیر بار مواد اولیه پالت از پتروشیمی وارد کارخانه پارس پالت شده و پس از تخلیه، مجددا توسط شرکت به عنوان پالت کارکرده در حد نو برای فروش به صنایع مختلف عرضه می شوند. پالت پلاستیکی 110 × 130 علی رغم این که به صورت کارکرده به فروش می رسند اما تمیز و سالم و بدون شکستگی بوده و از تحمل وزن بار زیادی نیز برخوردار می باشند.

پالت پلاستیکی 110 * 130 – 18.5 کیلوگرمی

پالت پلاستیکی 130 در 110 سنگین یعنی با وزن 18.5 کیلوگرمی دارای سطح مشبک و شیاردار بوده و قابلیت تحمل وزن بار ثابت تا 5 تن و بار متحرک تا حدود 2 تن را نیز دارا می باشد. پالت پلاستیکی 18 کیلویی در دو رنگ سفید و زرد عرضه می شود و طرفداران زیادی در کشور عراق و… دارد.
این پالت ها هم با استفاده از جک پالت دستی و هم لیفتراک قابل جابجایی بوده و می توانند کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف داشته باشند. استحکام و دوامی که این پالت ها دارند، آن ها را به گزینه ای مناسب برای زیر بار در انبارداری و حمل و نقل کالاهای بسیاری نموده است.

پالت پلاستیکی 110 * 130 – 18.5 کیلوگرمی

پالت پلاستیکی 110 * 130 – 14کیلوگرمی

پالت پلاستیکی 14 کیلوگرمی، با همین ابعاد 130 در 110 تولید شده و ظاهری شبیه به مدل 18 کیلویی دارد. تفاوت بارز این پالت ها در قابلیت جابجایی آن ها می باشد. زیرا پالت های 14 کیلویی در چهار طرف خود، به گونه ای طراحی شده اند که در ورودی آن ها امکان ورود شاخک لیفتراک بوده و جک پالت به دلیل چرخ دار بودن نمی تواند وارد آن شود. بدین ترتیب فقط از طریق لیفتراک، حمل و نقل می شوند.

پالت پلاستیکی 110 * 130 – 14کیلوگرمی

تحمل وزن بار ثابت این پالت پلاستیکی به صورت ثابت تا 4 تن و در حالت جابجایی تا 1.5 تن می باشد که همانند مدل 18 کیلویی، بسیار پر طرفدار و پر فروش می باشند. این پالت های کارکرده در حد نو، تمیز و سالم و بدون ترک خوردگی بوده و در رنگ بندی سفید و آبی در بازار عرضه می شوند.

ویژگی پالت پلاستیکی 130 در 110

همان طور که اشاره کردیم، پالت پلاستیکی 130 در 110 به عنوان پالت دست دوم و کارکرده در پارس پالت به فروش می رسد. پالت پلاستیکی دست دوم دارای چندین ویژگی مهم است که می‌تواند برای کسب‌وکارها و صنایع مختلف مفید باشد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • سبک و مقاوم: به طور کلی پالت‌های پلاستیکی معمولاً سبک‌تر از پالت‌های چوبی یا فلزی هستند، اما در عین حال مقاومت خوبی در برابر فشار و ضربه دارند. همان طور که به میزان تحمل بار این پالت های 130 در 110 در حالت ثابت و متحرک را اشاره کردیم.
  • مقاومت در برابر رطوبت: این پالت‌ها به دلیل جنس پلاستیکی خود، در برابر رطوبت و مواد شیمیایی مقاوم هستند و دچار پوسیدگی نمی‌شوند. در واقع عمر این پالت ها با این که دست دوم هستند اما در صورت استفاده درست و صحیح، تا سال ها قابل استفاده می باشند.

ویژگی پالت پلاستیکی 130 در 110

  • قابلیت شستشو: پالت‌های پلاستیکی دست دوم به راحتی قابل شستشو هستند و می توان با آب و مواد شوینده معمولی آن ها را شستشو داد.
  • دوستدار محیط زیست: بسیاری از پالت‌های پلاستیکی دست دوم از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند و می‌توانند به کاهش زباله‌های پلاستیکی کمک کنند.
  • قیمت مناسب: خرید پالت‌های دست دوم معمولاً هزینه کمتری نسبت به پالت‌های نو دارد و می‌تواند گزینه‌ای اقتصادی برای کسب‌وکارها باشد.
  • طول عمر بالا: با وجود اینکه این پالت‌ها دست دوم هستند، اما معمولاً دوام و عمر طولانی‌تری نسبت به پالت‌های چوبی دارند.

خرید پالت پلاستیکی 110 * 130

جهت خرید پالت پلاستیکی 110 * 130 می توانید با واحد فروش شرکت پارس پالت ارتباط بگیرید. فقط نکته ای که می بایست در نظر گرفته شود این که چون این پالت ها تولید خود شرکت نیست، می بایست قبل از اقدام به خرید، از موجودی انبار این ابعاد در وزن 14 و 18 کیلوگرمی اطلاع پیدا کرد تا بتوانید سفارش خود را نیز ثبت نمائید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در سایت با واحد فروش در ارتباط باشید.

خرید پالت پلاستیکی 110 * 130

در مورد کالای دست دوم بیشتر بدانید : https://fa.wikipedia.org/wiki

5 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× کارشناس فروش غفاری