پالت پلاستیکی یورو با طول وعرض 80 در 120 و ارتفاع 15 سانتی متر جزء پالت های استاندارد در سطح جهان می باشد و به عنوان پالت یورو شناخته می شود.
پالت های یورو که به طور گسترده در طیف عظیمی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند مطابق با اندازه استاندارد پالت یورو 15*80*120هستند و تمام مزایای کلیدی پالت های پلاستیکی دیگر ما را با ارائه موارد زیر به اشتراک می گذارند: صرفه جویی در هزینه، بهبود کارایی در سراسر زنجیره تامین، بهداشت بیشتر، که در عین حال برای محیط زیست نیز مفید است.

پالت پلاستیکی یورودر پارس پالت

پالت های یورو 80در120به عنوان یک راه حل جهانی برای طیف گسترده ای از وظایف برای جابجایی و ذخیره سازی محموله های صنعتی طراحی شده اند. که درشرکت پارس پالت با کد های 201 و202 تولید می شوند.
پالت پلاستیکی کد201: پالت کد201 پالت سطح صاف است که وزن این پالت 10کیلوگرم بوده ومیزان تحمل بار استاتیکی آن 2200کیلوگرم و دینامیکی آن 900کیلوگرم نیز می باشد.

پالت پلاستیکی کد 201
پالت پلاستیکی کد202: این پالت با طول وعرض 80در120 و ارتفاع 15 سانتی متر سطح مشبک وشیاردارمی باشد که وزن این پالت 12.5کیلوگرم بوده و میزان تحمل بارگیری ثابت آن 4تن و درحالت متحرک 1تن را تحمل می کند.

پالت پلاستیکی یورو

ویژگی های پالت پلاستیکی یورو

پالت های یورو می توانند از دو نوع پلاستیک ساخته شوند: پلی اتیلن یا پلی پروپیلن. به لطف این مواد، پالت های پلاستیکی سبک وزن هستند، اما در عین حال مقاوم و بادوام هستند.از نظر ویژگی های عملکرد، آن ها نسبت به همتایان چوبی خود برتر هستند، زیرا در برابر رطوبت، تغییرات دما یا بار های سنگین وزن مقاوم اند. این نوع پالت ها مستعد پوسیدگی و رشد کپک یا قارچ نیستند و نیازی به درمان بهداشتی در برابر حشرات ندارند. همچنین تمیز کردن و شستشوی پالت های یورو نیز آسان است.

پالت پلاستیکی یورو

از نظر ظاهری پالت های یورو مسطح یا شیاردارهستند. سطح شیاردارآن ها سبب شده تهویه هوای بیشتری را هنگام استفاده ازپالت برای نگهداری سبزیجات یا هنگام نگهداری فرآورده های گوشتی در یخچال فراهم کند. پالت های سطح صاف برای جابجایی محصولات شیرینگ شده استفاده می شود تا از آلودگی کف هنگام ریختن جلوگیری شود. پالت های پلاستیکی روی پایه ها و رانرها ساخته می شوند. به عنوان یک قاعده، از پالت های یورو برای قرار دادن روی قفسه ها استفاده می شود.آن ها همچنین به گونه ای طراحی شده اند که تو در توهستند و همین امر سبب شده است که برای نگهداری و حمل و نقل راحت باشند و فضای زیادی را اشغال نکنند.

پالت های بهداشتی برای کار در شرکت هایی با استانداردهای بهداشتی دقیق طراحی شده اند. سطوح آنها کاملا صاف و یکدست است، به طوری که آلودگی در فرورفتگی ها و شیار های آن جمع و مسدود نمی شود. آن ها از مواد اولیه 100٪ درجه یک ساخته شده اند و در برابر سرما مقاوم هستند.

مزایای پالت پلاستیکی یورو

تطبیق پذیری
ظرفیت بار متوسط
مقاومت در برابر اسیدها
عمر طولانی با مراقبت مناسب
تمیز کردن آسان و سریع
رعایت الزامات بهداشتی برای نگهداری و حمل و نقل کالا
پالت یورو 80در120سانتی متربرای استفاده در شرایطی که اجازه بروز کپک را نمی دهد مناسب است.

مزایای پالت پلاستیکی یورو

خرید پالت پلاستیکی یورو

خرید پالت پلاستیکی یورو از شرکت پارس پالت می تواند برای مشتریان عزیز بسیار مقرون به صرفه و مفید باشد. شما می توانید با افزایش تعداد خرید پالت خود با قیمتی عمده و کاهش هزینه حمل ونقل، خریدی بهینه داشته باشید.
پالت های یورو برای نگهداری و حمل و نقل کالاهای مختلف طراحی شده اند. ابعاد کلی آنها80در120 سانتی متراست. این اندازه استاندارد اروپا می باشد که طبق ابعاد داخلی کانتینرها و کامیون ها سازگار شده است. علاوه بر این، اندازه‌های استاندارد سایر پالت ها چند برابر اندازه پالت‌های یورو هستند.

قیمت پالت پلاستیکی یورو

قیمت پالت پلاستیکی یورو بستگی به مشخصات فنی آن نیز دارد. یک پالت با کیفیت بالا نیازهای شرکت های تولیدی و لجستیکی را برآورده می کند و محصولات یا کالاها را سالم تحویل می دهد. پالت های پلاستیکی مزایای زیادی نسبت به دیگر پالت ها دارند ومی توان از آن ها برای حمل غذا، دارو، مواد خام و حتی مواد شیمیایی استفاده کرد. جهت استعلام قیمت به روز پالت پلاستیکی یورو نیز می توانید با شماره تماس درج شده در سایت تماس بگیرید.

منبع: fa.wikipedia

فهرست
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× کارشناس فروش غفاری