منظور از پالت پلاستیکی سبک، پالت هایی هستند که دارای وزن کمی بوده و به تناسب تحمل وزن بار کمتری نسبت به همتاهای خود دارند. پالت پلاستیکی سبک نوعی از پالت است که از مواد پلاستیکی با چگالی کم ساخته شده است. این نوع پالت ها به دلیل وزن کم، مزایای متعددی نسبت به پالت های چوبی و فلزی دارند.
شرکت پارس پالت، به عنوان مرکز تولید و توزیع انواع پالت پلاستیکی، پالت های سبک وزن خود را در سه ابعاد 120 در 100، 100 در 70 و 90 در 60 در بازار عرضه می کند که در ادامه به شرح هریک می پردازیم.

پالت پلاستیکی سبک 15*100*120

پالت پلاستیکی 120 در 100، در وزن 7 کیلویی در مدل رویه مشبک و تو هم خور طراحی و تولید می شود. این پالت پلاستیکی سبک برای استفاده در انبار و مواردی که وزن بار کم باشد بسیار کاربردی است. در واقع تحمل وزن بار سبک آن تا حدود 1 تن به صورت ثابت و 400 کیلوگرم به طور متحرک است. منظور از تحمل وزن بار ثابت، این که بار بدون جابجایی بر روی پالت پلاستیکی قرار بگیرد و منظور از تحمل وزن بار متحرک این که، پالت همراه با بار، توسط جک پالت دستی و ماشین لیفتراک جابجا شود.

پالت-100-120-سبک

پالت پلاستیکی سبک 15*70*100

پالت پلاستیکی 100 در 70 یکی دیگر از پالت های سبک پارس پالت می باشد که از چهار طرف ورودی دارد و هم توسط جک پالت و هم لیفتراک قابل جابجایی هستند. پالت های رویه صاف 100 در 70، وزن 7.5 کیلویی داشته و میزان تحمل بار ثابت آن تا 1100 کیلوگرم و به صورت متحرک تا 560 کیلوگرم نیز می باشد. این پالت ها، همانند سایر پالت های تولید پارس پالت، به طور استاندارد آبی رنگ بوده و در صورت درخواست و سفارش مشتری به تعداد گسترده، امکان تغییر رنگ آن وجود دارد.

 

پالت-پلاستیکی-100-70-سبک

پالت پلاستیکی سبک 15*90*60

کوچکترین پالت پلاستیکی تولید پارس پالت، ابعاد 90 در 60 با وزن 6.5 کیلوگرم بوده که اغلب مورد استفاده در فروشگاه ها و مغازه های کوچک است که به دلیل رعایت بهداشت ملزم به قراردادن بار و کالاها بالاتر از سطح زمین می باشند. این پالت سبک سطح صاف و بسته ای داشته و همانند مدل های نامبرده قبلی هم با جک پالت دستی و هم لیفتراک قابل جابجایی و حمل و نقل نیز می باشد.

 

پالت-پلاستیکی-60-90

مزایای پالت پلاستیکی سبک

پالت های سبک وزن پارس پالت، دارای مزیت های بسیاری هستند:
آن ها جمع و جور، راحت و سازگار با محیط زیست بوده و جهت استفاده در فضاهای کم بهترین گزینه اند. همچنین لازم به ذکر است این پالت های سبک به دلیل داشتن قیمتی مقرون به صرفه، جهت حمل و نقل صادراتی بسیار مناسب هستند. زیرا در صادرات، پالت همراه با کالا فرستاده شده و اغلب بازگشتی ندارند. از این رو چنانچه میزان تحمل وزن کالای مورد نظر را در جابجایی ها داشته باشند، می توانند به عنوان پالت های صادراتی معرفی شوند.

مزایای-پالت-پلاستیکی-سبک
همچنین این پالت ها برای صادرات دریایی، باربری و حمل و نقل هوایی نیز مناسب هستند. مزیت این پالت‌ها به‌ویژه درحمل ‌ونقل هوایی به دلیل وزن سبک، زاویه‌دار بودن پایه ها و توهم خور بودن آن ها و رعایت الزامات ایمنی آشکارا دیده می‌شود. این پالت های سبک وزن، علیرغم وزن سبکشان، بادوام بوده و از کالاها محافظت می کنند. و با توجه به تحمل وزن باری که گفته شد، می توانند انتخاب شوند.

ویژگی پالت پلاستیکی سبک

قابلیت جابجایی آسان تر: پالت های پلاستیکی سبک به دلیل وزن کم، به راحتی با دست یا توسط تجهیزات جابجایی، قابل حمل و نقل هستند. این امر به ویژه در مواردی که نیاز به جابجایی مکرر پالت ها وجود دارد، حائز اهمیت است.
کاهش هزینه های حمل و نقل: وزن کم پالت های پلاستیکی سبک، به کاهش هزینه های حمل و نقل، به خصوص در مسافت های طولانی کمک می کند.
افزایش فضای ذخیره سازی: پالت های پلاستیکی سبک به دلیل ساختار مشبک خود، فضای کمتری را اشغال می کنند. این امر به شما امکان می دهد تا تعداد بیشتری پالت را در یک فضای ذخیره سازی مشخص جای دهید.

ویژگی-پالت-پلاستیکی-سبک

بهداشت بیشتر: پالت های پلاستیکی به راحتی قابل شستشو و ضد عفونی هستند، و از رشد باکتری ها و قارچ ها جلوگیری می کنند. این امر آن ها را برای استفاده در صنایع غذایی و دارویی ایده آل می کند.
طول عمر بالا: پالت های پلاستیکی سبک در برابر ضربه، مواد شیمیایی و شرایط آب و هوایی نامطلوب مقاوم هستند و می توانند برای سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرند.
قابلیت بازیافت: پالت های پلاستیکی در پایان عمر مفید خود قابل بازیافت هستند. این امر به حفظ محیط زیست کمک می کند.

کاربرد پالت پلاستیکی سبک

پالت های پلاستیکی سبک در طیف گسترده ای از صنایع و کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند، از جمله:
انبارداری و حمل و نقل: پالت های پلاستیکی سبک برای جابجایی و ذخیره سازی انواع کالاها، از جمله مواد غذایی، نوشیدنی، لوازم الکترونیکی، قطعات خودرو و غیره استفاده می شوند.
صنایع غذایی: پالت های پلاستیکی سبک به دلیل بهداشت و سهولت تمیز کردن، برای استفاده در صنایع غذایی ایده آل هستند. از آن ها می توان برای نگهداری و حمل و نقل مواد خام، محصولات نهایی و تجهیزات استفاده کرد.

کاربرد-پالت-پلاستیکی-سبک

داروخانه ها: پالت های پلاستیکی سبک به دلیل استریل بودن، برای استفاده در داروخانه ها و بیمارستان ها مناسب هستند. از آن ها می توان برای نگهداری و حمل و نقل داروها، تجهیزات پزشکی استفاده کرد.
صنعت چاپ و بسته بندی: پالت های پلاستیکی سبک برای جابجایی و ذخیره سازی مواد اولیه مانند کاغذ، مقوا و جوهر استفاده می شوند.
صنعت کشاورزی: پالت های پلاستیکی سبک برای جابجایی و ذخیره سازی محصولات کشاورزی مانند میوه ها، سبزیجات و گل ها استفاده می شوند.

خرید پالت پلاستیکی سبک

خرید پالت پلاستیکی سبک، از گروه صنعتی پارس پالت، با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه در سراسر کشور برای مشتریان عزیز مقدور می باشد. البته هنگام انتخاب پالت پلاستیکی سبک، باید به عوامل مختلفی از جمله وزن بار، ابعاد بار، شرایط محیطی و نیازهای خاص خود توجه نمود. انواع پالت های سبک در ابعاد استاندارد نام برده را می توانید در تعداد عمده و جزئی از پارس پالت خریداری نمائید.

فهرست
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× کارشناس فروش غفاری