پالت پلاستیکی در تهران

فروش پالت پلاستیکی در تهران در تنوع ابعاد استاندارد 120 در 100 ، 110 در 130 ، 80 در 120، 60 در 90 با بهترین متریال درجه یک پلیمری توسط پارس پالت با قیمتی مقرون به صرفه انجام می شود. ارسال پالت پلاستیکی در تهران و شهرهای اطراف در اسرع وقت انجام شده و مشتریان عزیز می توانند به خوبی از کاربرد پالت های پلاستیکی مورد نیاز خود بهره مند شوند.

فروش پالت پلاستیکی در تهرانقیمت پالت پلاستیکی در تهران

قیمت پالت پلاستیکی در تهران در مرکز فروش پارس پالت، می تواند جهت رضایت مشتریان زیر قیمت بازار بوده و بسیار مقرون به صرفه باشد. پالت پلاستیکی در تهران که جهت استفاده در حمل و نقل و باربری و انبارداری کالا ها استفاده می شود در ابعاد متنوعی عرضه شده که همگی از استاندارد های پالت های بازار هستند. در ادامه به عوامل موثر بر قیمت پالت پلاستیکی نیز می پردازیم:

1. نوع مواد اولیه:

مواد نو: پالت‌های ساخته شده از مواد اولیه نو، کیفیت بالاتری دارند و به همین دلیل قیمت آن ها نیز بیشتر است.

مواد بازیافتی: پالت‌های بازیافتی از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. البته کیفیت آن ها به نسبت پالت‌های نو پایین‌تر است و ممکن است استحکام و طول عمر کمتری داشته باشند.

نوع پلیمر: نوع پلیمر به کار رفته در ساخت پالت نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. برای مثال، پالت‌های HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) به دلیل مقاومت و دوام بیشتر، از قیمت بالاتری نسبت به پالت‌های PP (پلی پروپیلن) برخوردار هستند.

2. ابعاد و اندازه:

هر چقدر ابعاد و اندازه پالت بزرگتر باشد، به مواد اولیه بیشتری برای تولید آن نیاز است و به طبع قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

3. نوع ساخت:

پالت‌های یکپارچه: این نوع پالت‌ها در یک قالب واحد تزریق پلاستیک تولید می‌شوند و به دلیل سادگی ساخت، قیمت مناسب‌تری دارند.

پالت‌های مونتاژی: این نوع پالت‌ها از قطعات جداگانه‌ای که به یکدیگر مونتاژ می‌شوند، تشکیل شده‌اند. به دلیل فرآیند تولید پیچیده‌تر، قیمت بالاتری نسبت به پالت‌های یکپارچه دارند.

4. ویژگی‌های خاص:

دارای لبه یا بدون لبه: پالت‌های لبه‌دار برای جلوگیری از لغزش کالا، از لبه‌های بلندی در اطراف خود برخوردار هستند. به دلیل استفاده از مواد بیشتر، قیمت این نوع پالت‌ها کمی بیشتر است.

دارای درب: برخی از پالت‌ها دارای درب هستند که می‌توان از آنها برای محصور کردن کالا استفاده کرد. این نوع پالت‌ها به دلیل پیچیدگی بیشتر ساخت، از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

قابلیت چیدن: برخی از پالت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان آنها را به صورت طبقاتی روی یکدیگر قرار داد. این نوع پالت‌ها برای صرفه‌جویی در فضای انبارداری مفید هستند و به همین دلیل قیمت بالاتری دارند.

5. برند و شرکت تولید کننده:

برندها و شرکت‌های معتبر در تولید پالت‌های پلاستیکی از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا استفاده می‌کنند. به همین دلیل قیمت پالت‌های این برندها به نسبت برندهای ناشناخته، بیشتر است.

6. شرایط بازار:

قیمت مواد اولیه، نرخ ارز و شرایط کلی بازار نیز می‌توانند بر قیمت پالت‌های پلاستیکی تاثیر بگذارند. برای مثال، در زمان افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت پالت‌های پلاستیکی نیز افزایش می‌یابد.

با توجه به موارد نامبرده که تاثیر مستقیمی در قیمت پالت های پلاستیکی دارند، پارس پالت تلاش کرده که جهت حفظ رضایت مشتریان عزیز بهترین کیفیت پالت های پلاستیکی را با قیمتی مقرون به صرفه در سراسر کشور به فروش برساند. بدین ترتیب جهت خرید انواع پالت پلاستیکی در ابعاد استاندارد، پالت پلاستیکی سطح صاف، پالت پلاستیکی مشبک، پالت پلاستیکی بهداشتی، پالت صادراتی و… با واحد فروش مجموعه پارس پالت تماس گرفته و پس از مشاوره های لازم با کارشناسان فروش ما، بهترین و متناسب ترین پالت پلاستیکی را برای کار و محصول خود انتخاب نمائید.

پارس پالت مفتخر است که بهترین مرکز تولید و توزیع پالت پلاستیکی در تهران و البرز که بوده علاوه بر ارسال پالت پلاستیکی در سراسر ایران، به عراق و سایر کشور ها نیز ارسال صادراتی نیز دارد.

فهرست
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× کارشناس فروش غفاری