پالت پلاستیکی در بانه

پالت پلاستیکی در بانه تقاضای بسیاری دارد. بسیاری از مشتریان برای ارسال کالا و بارها از پالت پلاستیکی در ابعاد استاندارد استفاده می کنند. فروش پالت پلاستیکی در بانه توسط شرکت پارس پالت صورت می گیرد. این مجموعه صنعتی در راستای تامین نیاز مشتریان بهترین کیفیت پالت های پلاستیکی را با بهترین مواد اولیه تولید کرده و علاوه بر بانه در سراسر کشور نیز به فروش می رساند. جهت تهیه پالت پلاستیکی به تعداد عمده و جزئی می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

پالت پلاستیکی در بانه

فروش پالت پلاستیکی در بانه

از انواع پالت پلاستیکی موجود در شرکت پارس پالت که در بانه به فروش می رسد می توان به موارد زیر اشاره نمود:
پالت پلاستیکی 15*120*100
پالت پلاستیکی 15*120*80
پالت پلاستیکی 15*90*60
پالت پلاستیکی 15*100*70
پالت پلاستیکی 15*130*110
جهت تهیه هریک از پالت های نامبرده می توانید هماهنگی های لازم را با شرکت انجام داده و به تعداد عمده و یا جزئی سفارش دهید. از بابت کیفیت پالت ها و قیمت مقرون به صرفه ای هم که دارندد می توانید اطمینان خاطر نیز داشته باشید. پالت های پلاستیکی با دارا بودن ویژگی هایی چون دوام و مقاومت بالا، انعطاف پذیری، سبک بودن، خاصیت ضد ضربه و… بهترین گزینه برای استفاده در حمل و نقل و انبارداری کالاهای شماست.

فروش پالت پلاستیکی در بانه

قیمت پالت پلاستیکی در بانه

قیمت پالت پلاستیکی در بانه که توسط شرکت پارس پالت تعیین می گردد به عوامل مختلفی چون ابعاد و اندازه، وزن پالت، کیفیت مواد به کار رفته و عواملی این چنینی بستگی دارد. البته این مجموعه صنعتی در راستای تامین نیاز مشتریان و کارخانه ها و کارگاه ها، اقدام به فروش پالت پلاستیکی با قیمتی بسیار مناسب کرده است. این کارخانه تولیدی بهترین کیفیت و بهترین قیمت را برای شما مشتریان عزیز فراهم می کند.
در ادامه به ویژگی های پالت پلاستیکی تولید پارس پالت نیز می پردازیم.

ویژگی پالت پلاستیکی

ویژگی‌های پالت پلاستیکی شامل موارد زیر می‌باشد:
1. سبک وزن: پالت‌های پلاستیکی به دلیل وزن سبک‌تری که دارند، به کاهش هزینه‌های حمل و نقل کمک می‌کنند.
2. مقاومت: پالت‌های پلاستیکی مقاومت بالایی نسبت به ضربه، خراش و شکست دارند.
3. ضدآب: این نوع پالت‌ها ضدآب هستند و می‌توانند در شرایط مرطوب و نیز در انبارهای سرد نگهداری شوند.
4. قابلیت استفاده مجدد: پالت‌های پلاستیکی قابلیت استفاده مکرر را دارند و در صورتی که بی استفاده شوند قابلیت بازیافت نیز دارند.
5. بهداشتی: پالت‌های پلاستیکی ضدباکتریال هستند و به راحتی قابل تمیزی و شستشو هستند.
6. قابلیت انبارداری: این پالت‌ها به دلیل ابعاد و اندازه‌های متنوعی که دارند، قابلیت انبارداری محصولات را به طور موثر بالا می‌برند.
7. دوستدار محیط‌زیست: پالت‌های پلاستیکی برای محیط‌ زیست صدمه کمتری وارد می‌کنند زیرا قابلیت بازیافت و بازیابی دارند.

کاربرد پالت پلاستیکی

همان طور که گفته شد پالت پلاستیکی یک وسیله حمل و نقل است که برای نقل و انتقال بارها در صنایع مختلف استفاده می‌شود. این پالت‌ها از مواد پلاستیکی ساخته شده و مقاومت بالا، سبکی و قابل شستشو بودن دارند. مزایای استفاده از پالت‌های پلاستیکی شامل کاهش وزن و هزینه حمل و نقل، مقاومت در برابر رطوبت و حشرات، ماندگاری بیشتر و سهولت در تمیز کردن آنها می‌باشد. به طور کلی کاربرد پالت پلاستیکی شامل موارد زیر می شود:
1. حمل و نقل کالاها و محصولات
2. ذخیره سازی محصولات
3. استفاده در صنایع خودروسازی
4. تولیدات صنعتی
5. استفاده در صنایع غذایی
6. حمل و نقل کالاها در مراکز لجستیک
7. استفاده در فضاهای سرد و یا حلال‌ های خطرناک

خرید پالت پلاستیکی در بانه

خرید پالت پلاستیکی در بانه با توجه به میزان نیاز شما مشتریان عزیز متفاوت است. در واقع در هنگام خرید از پارس پالت می بایست به نکاتی توجه نمود تا بتوان مناسب ترین پالت پلاستیکی را تهیه نمود. در ادامه به این موارد نیز می پردازیم:
1. ابعاد و اندازه پالت پلاستیکی: باید اندازه و ابعاد پالت پلاستیکی را بر اساس نیازهای محصولات خود انتخاب کنید، اطمینان حاصل کنید که ابعاد پالت با ابعاد بار و انبارگردانی شما سازگار است.
2. مقاومت و وزن تحمل: حتما از جنس پلاستیک با مقاومت و وزن تحمل بالا برای پالت خریداری کنید تا بتوانید بارهای سنگین را بدون مشکل نگهداری کنید.
3. استانداردها و محدودیت‌ها: مطمئن شوید که پالت مورد نظر شما با استانداردهای کیفیت و امنیت مربوطه سازگار است و هیچ محدودیتی برای استفاده آن در صنعت شما وجود ندارد.
4. قیمت و هزینه: قبل از تصمیم‌گیری برای خرید پالت پلاستیکی، قیمت و هزینه آن را با سایر گزینه‌ها مقایسه کرده و به نیازها و بودجه خود توجه کنید.
بدین ترتیب می توانید با رعایت نکات گفته شده متناسب با نیاز خود پالت پلاستیکی خریداری نمائید. خرید پالت پلاستیکی در بانه جهت استفاده برای نیاز داخلی و یا ارسال به مرز برای کاربرد پالت پلاستیکی که در حمل و نقل و یا انبارداری و ذخیره سازی کالا هست، بهترین گزینه باشد.

فهرست
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× کارشناس فروش غفاری