پالت پلاستیکی برای محیط های مختلف

پالت پلاستیکی برای محیط های مختلف امروزه از ابزارهای ضروری برای جابجایی آسان، نگهداری و محافظت از کالا الزامی می باشد. بنا بر قوانین و شرایط محیطی استفاده از پالت پلاستیکی نوعی سرمایه گذاری بهینه است. زیرا از فاسد شدن و حتی کپک زدن محصول جلوگیری می کند و هم اکنون در سراسر جهان برای حفظ و ماندگاری کالا در برابر عوامل درونی و خارجی از این محصول پر کاربرد استفاده می شود.

پالت پلاستیکی برای محیط های مختلف

مزایای استفاده از پالت پلاستیکی آشکار است. آنها بادوام هستند، در برابر رطوبت و مواد شیمیایی مقاوم بوده و به راحتی تمیز و ضدعفونی می شوند. با توجه به این ویژگی ها، پالت های پلاستیکی به طور گسترده در محیط های مختلف از جمله صنایع غذایی، پزشکی، کشاورزی و سایر زمینه ها استفاده می شود.

پالت پلاستیکی برای استفاده در محیط های مختلف

پالت پلاستیکی برای استفاده در محیط های مختلف با توجه به ویژگی ها و مزایایی که دارد، تقاضا و محبوبیت بیشتری را نیز میان پالت های دیگر ( پالت فلزی و پالت چوبی ) دارد و در تمامی محیط های گرم و سرد و مرطوب استفاده می شود.
به عنوان مثال می توان این پرسش را مطرح کرد که در بخش شمالی کشور که آب و هوایی مرطوب دارد، استفاده از کدام پالت مناسب تر است؟
آیا می توان تضمین کرد که پالت های چوبی و فلزی دوام و ماندگاری در برابر رطوبت یا گرما را داشته باشند؟

پالت پلاستیکی برای محیط های مختلف

همان طور که می دانید پالت های فلزی در برابر رطوبت زنگ می زنند و سبب آسیب به کالا و از بین رفتن مقاومت پالت فلزی می شود. همچنین پالت های چوبی در اثر رطوبت سبب گسترش باکتری ها و از بین رفتن توسط موریانه ها می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. در نتیجه پالت های پلاستیکی به دلیل ساختار پلیمری و ضد آب که دارند، حتی به راحتی قابل شستشو و ضدعفونی بوده و به طورکلی مناسب برای استفاده در محیط های مختلف نیز می باشند.

پالت پلاستیکی در انبار های مختلف

استفاده از پالت پلاستیکی به منظوراطمینان بهتر از چرخه ذخیره سازی و ایمنی کالا در انبارها هم که در محیط های مختلف هستند ضرورت می یابد. از این رو به بررسی الزامات استفاده از پالت پلاستیکی در انبارهای مختلف مانند انبارهای معمولی، انبارهای با دمای ثابت، انبارهای سردخانه، انبارهای روباز نیز می پردازیم.

بیشتر بدانید : انواع انبار

  • انبار معمولی

برای نگهداری کالاهای عمومی استفاده می شود و برای شرایط انبار الزام خاصی ندارد. اغلب از مشخصات و اندازه های پالت پلاستیکی استاندارد استفاده می شود و ظرفیت تحمل بار بر اساس وزن کالا انتخاب می گردد.

  • انبار دمای ثابت

انباری سرپوشیده با دمای ثابت که می تواند دما و رطوبت را تنظیم کند. انبارهای با دمای ثابت شرایط دمایی نسبتا بالایی دارند و محدودیت خاصی برای استفاده از پالت های پلاستیکی در آن ها وجود ندارد.

پالت پلاستیکی انبار سرپوشیده

 

  • انبار یخچال دار

این یک انبار با تجهیزات خنک کننده و عایق است. این نوع انبار اغلب برای نگهداری سبزیجات تازه، محصولات کشاورزی، آبزیان و سایر کالاها استفاده می شود. شرایط خاصی برای دمای پایین وجود دارد. در این نوع انبار از پالت‌های پلاستیکی استفاده می‌شود که برای تولید و فرآوری نیاز به استفاده از مواد جدید و خالص دارند و تحمل خاصی نسبت به دماهای پایین دارند که این امر از ساختار پالت های پلاستیمی مخصوص سردخانه نیز ناشی می شود.

  • انباردر فضای باز

انبار در فضای باز برای نگهداری و ذخیره سازی در حیاط و ذخیره سازی در هوای آزاد مکانی است که برای چیدن کالاها در هوای آزاد معمولاً برای مواد اولیه یا کالاها از رطوبت ندارند استفاده می شود.
هیچ ساختمان رسمی، مانند چادر یا سوله بار که برای نگهداری کالاهای موقت مناسب باشد، وجود ندارد. از این برای نگهداری کالاهایی که در کوتاه مدت نگهداری می شوند استفاده از انبارهای رو باز پیشنهاد می شود. پالت های پلاستیکی برای ذخیره سازی در فضای باز بهترین گزینه هستند زیرا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف می توانند سازگار باشند و دچار آسیب نشوند.

خرید انواع پالت پلاستیکی از پارس پالت

شرکت پارس پالت به عنوان تولید کننده انواع پالت های پلاستیکی می تواند بهترین گزینه برای خرید این محصول باشد که برای استفاده در محیط های مختلف کارآمد هستند. خرید انواع پالت پلاستیکی از پارس پالت می تواند با توجه به مدل و ابعاد و اندازه استانداردی که دارد بهترین گزینه باشد. در ادامه به انواع پالت های موجود در پارس پالت می پردازیم:
به طور کلی می توان گفت پالت های پلاستیکی پلیمری، یک گزینه جهانی برای نگهداری و حمل و نقل کالاهای مختلف بوده که محافظت مطمئن از محصولات در برابر آسیب را فراهم می کند.

 

پالت پلاستیکی برای محیط های مختلف

این پالت ها در دو مدل صاف و شیار دار برای استفاده در محیط های مختلف که نیاز به تهویه و زهکشی دارند مناسب اند. پالت های صاف اغلب به عنوان پالت های بهداشتی شناخته می شوند که با سطح صاف و بسته ای که دارند مانع نفوذ آلودگی و گرد و غبار به سطح پالت شده که برای صنایع دارویی بسیار مناسب اند.
از طرفی پالت های پلاستیکی شیاردار برای استفاده در انبارداری کالاهایی که نیاز به چرخش هوا در بین کالا دارند، می تواند بسیار کارساز باشد و از آسیب به کالا و محصول جلوگیری کند.
به طور کلی این پالت های پلیمری استحکام و مقاومت بالایی در برابر محیط های تهاجمی دارند که مناسب برای استفاده در صنایع مختلف و کسب وکار های گوناگون نیز می باشند.

تماس با پارس پالت

ما فقط محصولات با کیفیت بالا را تولید می کنیم که عمر طولانی و قابلیت اطمینان پالت ها را تضمین می کند. تمام محصولات ارائه شده در کاتالوگ ما مطابق با استانداردهای با کیفیت و ایمنی هستند.
برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره تماس موجود در سایت می توانید ارتباط برقرارکنید. زیرامتخصصان ما همیشه آماده هستند تا در انتخاب شما به شما کمک کنند و به تمام سوالات شما پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× کارشناس فروش غفاری