پالت پلاستیکی ارزان

منظور از پالت پلاستیکی ارزان، پالتی است که با قیمت پایینی به فروش می‌رسد. پارس پالت در جهت تامین نیاز مشتریان عزیز، پالت های پلاستیکی خود را نسبت به سایر رقبا، با قیمت ارزان و به صرفه تری نیز به فروش می رساند. اما باید توجه داشته باشید که “ارزان” بودن مفهوم مطلقی نیست و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، از جمله:
مواد اولیه: پالت‌های پلاستیکی از مواد اولیه مختلفی مانند HDPE، PP و PET ساخته می‌شوند. نوع ماده اولیه به کار رفته در قیمت نهایی پالت تاثیرگذار است. به طور کلی، پالت‌های ساخته شده از مواد بازیافتی ارزان‌تر از پالت‌های ساخته شده از مواد نو هستند.

پالت پلاستیکی ارزان

ابعاد و اندازه: پالت‌های پلاستیکی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. پالت‌های کوچکتر و سبک‌تر معمولاً ارزان‌تر از پالت‌های بزرگتر و سنگین‌تر هستند.
ظرفیت بار: پالت‌های پلاستیکی با ظرفیت بارهای مختلفی موجود هستند. پالت‌های با ظرفیت بار بیشتر، به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتر، گران‌تر هستند.
ویژگی‌های خاص: برخی از پالت‌های پلاستیکی دارای ویژگی‌های خاصی مانند لبه‌های ضد لغزش، سطوح مشبک یا قابلیت تاشو هستند. این ویژگی‌ها می‌توانند قیمت پالت را افزایش دهند.
برند و تولید کننده: پالت‌های پلاستیکی برندهای مختلف و تولیدکنندگان مختلف با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند.
بنابراین، برای یافتن پالت پلاستیکی ارزان، باید نیازها و بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس به مقایسه قیمت‌ها از فروشندگان مختلف بپردازید.

فروش پالت پلاستیکی ارزان

فروش پالت پلاستیکی ارزان در گروه تولیدی پارس پالت، می تواند برای بسیاری از مشتریان که به صورت عمده و در تعداد بالایی خرید می کنند بسیار به صرفه باشد و قیمت ارزان آن ها در کاهش هزینه های کارخانه ها، بسیار چشمگیر نیز باشد. فروش پالت پلاستیکی ارزان قیمت با کیفیت بالا در ابعاد استاندارد زیر نیز موجود است :

  • پالت پلاستیکی 100 در 120 با ارتفاع 15 سانتی متر 

این ابعاد پالت با طول 120 و عرض 100 سانتیمتر با بهترین کیفیت ساخت تولید شده و در سه مدل پالت سبک 7 کیلویی مشبک، پالت سطح صاف 14.5 – 15 کیلویی و پالت سطح مشبک 16 کیلویی قابل عرضه می باشد. تحمل وزن بارهریک از این پالت ها متفاوت بوده و قابلیت جابجایی با جک پالت و لیفتراک را نیز دارا می باشند. پالت پلاستیکی 120 در 100 سنگین 16 کیلویی از پالت های پر فروش مجموعه بوده که دارای کیفیت بالایی نیز می باشد. پالت پلاستیکی 120 در 100 سطح صاف از پالت های بهداشتی نیز می باشد که در صنایع غذایی و دارویی بسیار پر کاربرد می باشد.

پالت پلاستیکی 120 در 100

 

  • پالت پلاستیکی 80 در 120 با ارتفاع 15 سانتی متر

پالت پلاستیکی 120 در 80 را پالت های یورو می شناسند که مطابق با استاندارد های اروپا ساخته می شوند. این پالت ها برای صادرات گزینه های بسیار مناسبی هستند. پالت پلاستیکی 80 در 120 در دو مدل سطح صاف با وزن 10 کیلویی و سطح مشبک با وزن 12.5 کیلویی نیز ساخته می شوند که بسیار پر فروش نیز می باشند.

 

پالت پلاستیکی 80 * 120     پالت پلاستیکی 80 * 120

  • پالت پلاستیکی 110 در 130 با ارتفاع 15 سانتی متر

پالت پلاستیکی 130 در 110 که به عنوان پالت های پتروشیمی نیز ساخته می شوند به صورت کارکرده در حد نو به فروش می رسند. این نوع پالت ها تولید خود پارس پالت نیست و زیر بار مواد اولیه وارد کارخانه می شوند و مجدد به فروش می رسند. پالت پلاستیکی 130 در 110 در دو مدل 18.5 کیلویی و 14 کیلویی بوده که سطحی مشبک داشته و از تحمل وزن بار بالایی برخوردار می باشند. این پالت های پتروشیمی برای مشتریان عراقی بسیار پر طرفدار نیز می باشند.

 

پالت پلاستیکی 130 در 110

  • پالت پلاستیکی 60 در 90 با ارتفاع 15 سانتی متر

از کوچک ترین و ارزان ترین پالت پلاستیکی تولید پارس پالت می توان به مدل 90 در 60 سانتی متر با سطح صاف و یکدست اشاره کرد که تحمل وزن بار آن در حالت ثابت انبارداری تا 850 کیلوگرم و در حالت جابجایی با جک پالت و لیفتراک تا 420 کیلوگرم نیز می باشد. این پالت کوچک برای استفاده در محیط هایی با انبار های کوچک و کم فضا بسیار به صرفه نیز می باشند.

پالت پلاستیکی 15*90*60

  • پالت پلاستیکی 70 در 100 با ارتفاع 15 سانتی متر

پالت پلاستیکی 100 در 70 سانتی متر دارای سطح صاف و بسته بوده که دو طرف آن جای ورودی جک پالت دستی و لیفتراک را نیز دارد. این پالت در حالت ثابت تحمل بار تا 1100 کیلوگرم و در حالت متحرک تا 560 کیلوگرم را نیز تحمل بار دارد.

 

پالت پلاستیکی 100* 70 سبک

برای تهیه هریک از پالت های پلاستیکی با ابعاد استاندارد نامبرده می توانید با واحد فروش پالت پلاستیکی پارس پالت تماس گرفته و با قیمت بسیار مناسبی نیز تهیه نمائید.

فروش پالت پلاستیکی ارزان

قیمت پالت پلاستیکی دست دوم

برخی از افراد منظور از پالت پلاستیکی ارزان را در زمره پالت پلاستیکی دست دوم نیز می دانند. شاید در بازار این عنوان جا افتاده باشد اما همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم، همیشه این طور نیست. اما اگر بخواهیم در مورد پالت پلاستیکی دست دوم صحبت کنیم، اغلب قیمت پالت پلاستیکی دست دوم ارزان تر از پالت های پلاستیکی درجه یک نیز می باشد.

 

قیمت پالت پلاستیکی دست دوم    قیمت پالت پلاستیکی دست دوم

در شرکت پارس پالت، دو نوع پالت پلاستیکی دست دوم موجود است که به عنوان پالت پلاستیکی 18 کیلویی و 14 کیلویی در ابعاد 110 در 130 به فروش می رسد. البته این پالت های پلاستیکی، پالت های پتروشیمی محسوب می شوند که در زیر بار مواد اولیه ورودی شرکت قرار دارند و بدون هیچ گونه شکستگی و ترک خوردگی، در حد نو نیز به فروش می رسند.

قیمت پالت پلاستیکی 18 کیلویی

پالت پلاستیکی 18 کیلویی که در پارس پالت همان پالت پلاستیکی ابعاد 110 در 130 سانت می باشد، قیمت منصفانه ای دارد. از آن جا که این گونه پالت های پلاستیکی، به عنوان کارکرده به فروش می رسند قیمت بهترین نسبت به پالت ها نو دارند. البته ناگفته نماند هر کدام از این پالت پلاستیکی 18 کیلویی، عاری از هر گونه شکستگی و ترک خوردگی هستند و می توانند وزن بالایی از بار را چه در حالت ثابت و چه در حالت جابجایی تحمل کنند. پالت پلاستیکی 18 کیلویی، یکی از پر فروش ترین پالت های پلاستیکی توزیع شده در پارس پالت به شمار می آید که به دلیل دوام و مقاومت بالا بسیار مورد استفاده قرار گرفته و همچنین بیشترین ارسال را به سمت عراق نیز دارد.

قیمت پالت پلاستیکی 18 کیلویی

منبع: fa.wikipedia

فهرست
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× کارشناس فروش غفاری